Dokument #1: Statusuppdatering

23Feb13

Hej från Danmark! Trots strul med Öresundståget lyckades jag ta mig hela vägen till Köpenhamn igår. Där/här träffade jag Lars Kjelfred från Hovdebiblioteket och fick höra lite mer om bakgrunden till & tankarna kring Dokument #1. Jag bevistade även Mayhem och såg spelningar med Zero Figure, Forza Albino, Lust for Youth och Lower. Ambitionen var att lägga upp åtminstone intervjun med Lars idag men nu kommer det inte att bli så, ni får hålla ut någon dag till. Som plåster på såren bjuder jag på lite mobilbilder.

Den smukke by
Den smukke by

Bild4242
Ja tack!

Bild4257-2
Forza Albino

Bild4261
Lust for youth

Bild4264-2
Disco på Mayhem



No Responses Yet to “Dokument #1: Statusuppdatering”

  1. Kommentera

Kommentera

