Gäst #1 Pleasure Trail: I GUESS I MISSED THE EXCITEMENT IN MY LIFE

25Mar11

Ny kategori! Vi låter människor vi tycker är intressanta skriva ett gästinlägg på bloggen. De får göra precis vad de vill. Först ut är Pleasure Trail:

pleasure trail är: hata handklapp, hata musik, hata konst, chanel-parfym, lacoste, adidas, mad fresh handstyles, skita i indie, skita i scenen, köp mig, hej då lo-fi, hej då hypnablalablapop, hej då kraaaaaaaaauwt, hej mp3, hej plast, hej dator, hej auto-tune, hej då kassett, politik lol, förlåt förlåt, att framställa avundsjuka och bitterhet som någonting posivitivt, 4 real, gå från festen utan att säga hej då, playback, jag vill ha en fet CD med en ännu fetare release-fest, heineken-fyllt badkar, jag vill ha fame, skita i presentation, skita i kontext, man behöver faktiskt inte spela i band (!), här i mitt rum, vid min dator finns inget vi, ingen gemenskap, bara Jag, Jag, Jag, svartsjuk igen, inga jam, inga instrument, bara ljud-champagne som rinner ur min 160-gigabytes-iPod fylld enbart av min egen musik, att svara ”jag vet..” när någon säger ”va bra det var”.
man får faktiskt banga ur, man behöver inte vara pepp. pleasure trail är big bark no bite, spela mangas.

pleasure trail är sångfågel, skald, låtskrivare, producent, entertainer, entreprenör.

”Me And My Fam Take This Rap Shit Serious”

ftp, ftl, ftw, Peace

Dan
http://www.pleasuretrail.blogspot.com
http://www.soundcloud.com/pleasuretrail



2 Responses to “Gäst #1 Pleasure Trail: I GUESS I MISSED THE EXCITEMENT IN MY LIFE”

  1. 1 dan

    lacoste, adidas och chanel ingår då INTE i ”hata-”listan utan ”ÄLSKA”-listan.


  1. 1 MASSKULTUR & TROPISKA FÖRENINGEN: Unicorn Hard-on (US), Container (US), Laser Poodle (NL) & Pleasure Trail « Ny musik för hållbar utveckling

Kommentera

